Tisztelt Szülők!
2019. március 01-től az iskola KRÉTA rendszerén keresztül lehetősége nyílik elektronikus ügyintézésre. Az e-ügyintézés a szülők mindennapos, iskolával kapcsolatos ügyintézését segíti úgy, hogy az eddig papír alapon benyújtott dokumentumokat az e-naplón keresztül elektronikus formában is beküldheti az iskolába. Erre az intézménytől kapott gondviselői azonosító használatával van lehetősége. Kérem, figyeljen arra, hogy gyermeke az ügyintézéshez használt felhasználó nevet és jelszót ne ismerje meg, ő saját tanulói hozzáférésével látja az e-naplót.
Mik ezek a dokumentumok, amelyet elektronikusan is benyújthat?
- Tanulói mulasztás igazolására szolgáló gondviselői igazolás benyújtása,
- Osztály vagy tanórai csoport változtatási kérelmének benyújtása,
- Személyes adatokban bekövetkezett változás bejelentése,
- Külföldön töltött ideiglenes tanulmányi időszak bejelentése,
- Magántanulói jogviszony iránti kérvény bejelentése,
- Vendégtanulói jogviszony bejelentése,
- Kiiratkoztatás a köznevelésből,
- Kiiratkoztatás nem tankötelezettséget teljesítő jogviszonyból,
- Igazgatói engedély diák mulasztásának igazolására gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói felmentésre, mentességre szolgáló gondviselői kérelem benyújtása,
- Tanulói közösségi szolgálatának teljesítéséről szóló igazolás benyújtása,
- Bizonyítvány- vagy törzslapmásolat igénylése.
Az új funkció megismeréséhez elektronikus tananyagok állnak rendelkezésre, melyek áttekintésével könnyen elsajátíthatóvá válik az ügyintézés. A tananyagok elérhetősége a következő linken lehetséges:
Ezen felül egy rövid útmutatót is letölthetnek a következő linkre kattintva:
Sok sikert kívánunk az elektronikus ügyintézéshez!